הצהרת נגישות

אנו משקיעים זמן ומאמץ רב בהנגשת אתר Emron מתחילת בנייתו. האתר מונגש לחלוטין בהתאם לתקנה 35, ת.י. 5568 להנגשת אתרי אינטרנט ו Wcag 2.0. בחרנו בתקן AA. בדף זה אפרט על הכלים והשיטות בהן השתמשתי להנגשת האתר וכן הסבר איך לפנות אלי אם יש צורך בתיקון תקלה או שיפור הנגישות.

האתר הונגש באופן הבא:

1. התאמת האתר לכל סוגי הדפדפנים המודרניים (כלומר כולם חוץ מאינטרנט אקספלורר).
2. התאמת האתר לכל סוגי הפלטפורמות – מובייל, טבלטים ודסקטופים.
3. התאמת האתר מבחינת שימוש במקלדת בלבד.
4. התאמת האתר לאנשים עם לקות ראיה חלקית או מלאה.
5. התאמת האתר והתכנים באתר לאנשים עם לקות שמיעתית חלקית או מלאה.

על מנת להנגיש את האתר ותכניו, נעשו השינויים הבאים:

1. שינויים ובדיקות באתר על מנת שיתאים לכל הדפדפנים ולכל הפלטפורמות (ריספונסיביות).
2. הוספת access keys באופן שאינו יסתור את פעולות המקלדת הטבעיות ווידוא שניתן להגיע לכל חלקי האתר עם מקלדת בלבד.
3. בדיקת ניגודיות בצבעים, הוספת טקסט הסבר לכל תמונה באתר כולל במדריכים השונים, הוספת label בטפסים שונים.

שירות לקוחות נגיש

  • אמצעים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים ליצירת קשר
  1. מייל תמיכה: Golan@emron.co.il
  2. טלפון – 035600788

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותינו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, אשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.